zaterdag 8 oktober 2011

Time/Out

En toen, op een mooie maandagochtend eind vorige maand, gebeurde datgene waar ik al enkele maanden van droomde maar ik niet verwacht had dat het zou gebeuren: ik kreeg mijn ontslag. In tegenstelling tot mijn collega die de eerste dagen down was, had ik de dag van mijn leven. Eindelijk bevrijd, eindelijk een einddatum, eindelijk niet meer stiekem hoeven doen over sollicitaties maar gewoon de volgende zes maanden één dag per week volledig kunnen wijden aan die sollicitaties.

Dat houdt wel in dat ik momenteel al mijn energie nodig heb om die sollicitaties te genereren en tot een goed eind te brengen. Schrijven en juwelen maken staan momenteel op een laag pitje. Maar zodra er weer tijd is, zie je me wel weer verschijnen. Tot die tijd: Have a good life!

Geen opmerkingen: