vrijdag 15 juli 2011

Happy Friday!

Gisteren kwam ik op een blog terecht waar ik een lijstje vond van tien dingen die de blogster gelukkig maakt. Toen ik vannacht twee uur lang naar het plafond lag te staren, maakte ik mijn eigen lijstje. Naast the obvious (Lief, de baby, familie en vrienden) neemt dansen een zeer belangrijke plaats in op dat lijstje. En dan heb ik het niet over wat beschonken staan schuifelen op een dansvloer in het Antwerpse nachtleven. Nee, ik heb het over een choreografie tot een goed einde brengen en liefst van al nog op een podium maar dat zal niet meer voor dit leven zijn. Meer dan vijftien jaar heb ik gedanst, en tijdens die eerste twaalf jaar heb ik tientallen optredens gedaan. Niets is zo heerlijk als de kick van een geslaagd optreden en niets ruikt beter dan een backstage.

Ik kan ook genieten van het kijken naar een geslaagd optreden. Zo mis ik geen enkele aflevering van So You Think You Can Dance en The Ultimate Dancebattle en regelmatig ga ik met mijn moeder naar een musical. Om het weekend goed in te luiden, heb ik enkele van mijn favoriete fragmenten van bovenvernoemde programma's hieronder verzameld. Enjoy!













Valt het op dat ik fan ben van Isabelles choreografieën? :D

Geen opmerkingen: