dinsdag 1 februari 2011

Dislaimer

Gezien de meeste lezers wel iets voelden voor optie twee uit de vorige blogpost heb ik besloten een paar columns over mijn kijk op mijn zwangerschap in de ether te smijten. Maar dat wil ik niet doen voor er een disclaimer uit te gooien, kwestie van de rozewolkbrigade een stapje voor te zijn.

Dislaimer: Ik ben ervan overtuigd dat iedereen maar één waarheid kent, nl. de zijne. Vraag aan tien overlevenden van eenzelfde gebeurtenis wat er gebeurd is en je krijgt tien verschillende verhalen. Ieders verhaal is gekleurd door de eigen persoonlijkheid en eerdere ervaring. Ik ben mij er heel goed van bewust dat mijn waarheid gepaard gaat met een randje zwartgalligheid en een stevige dosis sarcasme; twee zaken die in mijn columns ook naar voren zullen komen. Kan je hier niet tegen, dan raad ik je aan een andere blog te zoeken en in geen geval te proberen mij te vergiftigen met je rozewolkpositivisme; het zal niet lukken.

Geen opmerkingen: