zaterdag 4 september 2010

They're back!

Sinds vorige woensdag (zondag voor de Nederlanders) kunnen we weer genieten van een extra large portie dans. Net zoals de meeste fans van So You Think You Can Dance was ik vorig jaar teleurgesteld toen Lorenzo de competitie moest verlaten wegens een knieblessure. We konden de eerste aflevering al zien dat hij terug is en hoe! Met een geweldige auditie en zijn Vlaamse lief Oona zette hij het niveau voor dit jaar. Hieronder kan je de auditie nog eens bekijken en de repetitie voor die auditie, daarin kan je zien dat het leukste deel met een hoop lifts net uit de show is geknipt.

Mijn water en knabbelgroentjes (met zoveel gezonds op tv kan je toch geen chips en cola smikkelen?!) staan alvast klaar voor woensdag, wie kijkt er nog?

3 opmerkingen:

ioon zei

Ik was blij toen hij er uit ging want ik vind het een vervelend omhoog gevallen jochie.

LilKim8 zei

Hehe, hij heeft misschien wel een hoge dunk van zichzelf maar hij maakt het wel waar, hij kan wel dansen.

Susan&Carmen zei

Nee, niet echt mijn programma..