zaterdag 11 september 2010

Saturday, you turn us on and you don't even have the decency to stay

Zaterdag vind ik de leukste dag van de week. Niet moeilijk: je moet niet gaan werken en je kan eindelijk eens wat gaan shoppen zonder jezelf te moeten afjagen. Of, zoals in mijn geval, de winkels zijn eindelijk eens open. Een job van 9u tot 18u, ik dacht dat ik het aankon maar eerlijk gezegd, ik vind het vreselijk dat ik nooit eens na het werk gewoon wat rond kan lopen in 't Stad om een uurtje te shoppen. Dat mijn werk dan ook nog in the middle of nowhere ligt, doet er ook geen deugd aan. In het plaatselijke Kruidvat kennen ze ondertussen dan ook al bijna elke rimpel van mijn gezicht, dat is daar zowat de topwinkel.

Maar zaterdag, wat een heerlijke dag is dat toch! Daarom vandaag een ode aan alle zaterdagen.

Wat zijn jullie plannen vandaag?

4 opmerkingen:

LA zei

Like this song, thanks for sharing!





LA

Diana zei

Yep, morgen is het weer lekker zaterdag :D Leuk liedje!

Angélique zei

Zaterdag is inderdaad een heerlijke dag!

Irina zei

what a lovely post!!! i just came across your blog and i have to say i loved it! i went back all your posts... it's amazing!!! your style is incredible!!! check out my blog too... if you like it follow me and i promise i'll do the same..;)))

www.fullclosetbutnothingtowear.blogspot.com
kisses