vrijdag 20 augustus 2010

Top Chef recepten

Mijn vriend en ik zijn grote fans van kookprogramma's: Top Chef, Hell's Kitchen, Kitchen Nightmares, Masterchef, ... You name it, wij hebben het hoogstwaarschijnlijk wel gezien. Onlangs hebben we de twee laatste seizoenen van Top Chef bekeken. In deze reeks met Tom Colicchio en Padma Lakshmi strijden 16 chefs voor de titel van Top Chef. Elke aflevering bestaat uit een Quickfire Challenge en een Elimination Challenge.

De deelnemers zijn vaak al gerennomeerde chefs in hun thuisstad en schotelen je elke week een culinair hoogstandje voor. Ik zit elke keer weer likkebaardend voor mijn televisie. Je kan deze gerechten ook zelf klaarmaken, je vindt de recepten van ALLE gerechten terug op de site van Bravotv.com. Succes gegarandeerd!

Volgens mij zag Padma er zelfs op het hoogtepunt van haar bevalling oogverblindend uit, wat een vrouw!

1 opmerking:

Eline zei

Wat een mooie vrouw is dat!