zaterdag 17 juli 2010

Vote for me on a Saturday (or any other day)

Deborah De Ridder was vijftien jaar geleden een nobele onbekende in mijn dansgroepje. Nu is ze uitgegroeid tot een echte musicalster met rollen in o.a. Grease en The Sound of Music. Binnenkort staat ze in de Zuiderkroon met de musical Tell me on a Sunday, die gaat over foute mannen.

Aan deze musical is een leuke wedstrijd verbonden: geef je leukste foute mannenslogan door en win een reis naar New York. New York, wie droomt er niet van een tripje naar New York?! Ik in ieder geval wel en ik heb een leuke slogan ingestuurd: "God gave men both a penis and a brain, but unfortunately not enough blood supply to run both at the same time". Ik beken: schaamteloos gepikt van Robin Williams maar wel de nagel op de kop, niet?

Om te kunnen winnen moet ik wel stemmen ronselen en daarom vraag ik jullie hulp. Als jullie even *hier* willen klikken, slogan 205 willen zoeken (momenteel pag. 11) en er op stemmen, zal ik jullie eeuwig en altijd dankbaar zijn.

Geen opmerkingen: