dinsdag 20 juli 2010

Nailart gone wild

Ik beschouw mezelf als een echte nagellakjunk: elke drie dagen lak ik mijn nagels en hoewel ik al alle kleuren van de regenboog heb, kan ik het niet laten nieuwe collecties te bekijken en een constant uitdeinende wishlist te hebben. Maar er zijn mensen die nagellakken nog een niveau hoger tillen.

Neem nu de blog van The Daily Nail. Elke dag, 365 dagen achter elkaar, wordt hier een nieuwe nailart gepost. Nee, niet zomaar een kleurtje op de nagels gesmeten, elke dag een heus nieuw design, een heel jaar lang. Sommige mensen hebben te veel vrije tijd ;) Voor de nailartliefhebbers onder ons is het natuurlijk een heus walhalla. Ik heb net twee uur mijn ogen uitgekeken naar de prachtige designs die deze meid op haar nagels weet te toveren. Ik begrijp niet waar ze de inspiratie blijft halen maar het is geweldig om naar te kijken.

Een kleine impressie:












Ze slaagt er zelfs in om al haar nagels verschillend te maken en met thema's te werken, ongelooflijk. Mijn vingers jeuken om het zelf eens te proberen maar ik vrees dat mijn nagels te klein zijn - ik heb nogal een kort nagelbed. Wat vinden jullie er van?

5 opmerkingen:

Kim zei

Oww echt gaaf! ik vind de 'kaart' thema ook erg leuk!

Phuong zei

leuk gedaan, lekker orgineel!

Vief zei

Sùper leuk!

Annigje zei

Dat badeendje is echt super lief!

Mariel zei

Sommige zijn echt superleuk!