donderdag 24 juni 2010

Ryan's style & Michelle's haircut

Op zoektocht naar een nieuwe haarcoupe kwam ik Ryan Gosling en Michelle Williams tegen. Ik vond hem eigenlijk nooit iets hebben maar de foto's uit Cannes van mei dit jaar zijn prachtig! Hij ziet er ontzettend sexy uit in zijn lichtgrijze zomerbroek en wit hemd. Heren, hier een tip: kopiëren die stijl! Hot&sexy! En met teenslippers eronder ook nog eens beachproof!

Volgend weekend, als de opkuis van ons appartement achter de rug is en de dozeninhoud zijn weg heeft gevonden in ons nieuwe huis, spurt ik naar Nikki's Kapzones voor een gelijkaardige "Michellecoupe". Mijn haar is al een paar maanden geleden kortgewiekt en sinds enkele weken heb ik beslist dat het platinablond moet worden. Fotoverslag volgt uiteraard!

Bron: Bellasugar

Geen opmerkingen: