maandag 14 juni 2010

Megacrush

Dit weekend brachten mijn vriend en ik een bezoekje aan Megateak in Schoten. Na een rondje door de hangar viel mijn oog op onderstaand secretaire/bureau.

Ik was op slag verliefd! Om je een beeld te geven: de kwijl liep nog net niet uit mijn mond bij het aanschouwen van dit prachtige bureau. En het werd nog beter toen ik de klep opentrok!

Tientallen vakjes, kantjes en lades lachten me tegemoet. Kijk even mee hoe mooi deze bureau is afgewerkt.



Prachtig toch?! Ik zie me zo al achter het bureau zitten, met mijn schriften en pennen weggestoken in de lades en mijn laptop centraal op het bureaublad. Ik zwijmel helemaal weg bij de gedachte! Wat me minder doet zwijmelen, is de prijs: 1.175€ *slik* Maar goed, dan heb je wel een stevig, handgemaakt bureau uit mooi teakhout; niet iets wat je in elke bureaukamer tegenkomt.

Mijn budget ligt natuurlijk een stuk lager en daarom wil ik ook wel genoegen nemen met het volgende exemplaar.




Een kleinere versie van dezelfde bureau met iets minder details, kantjes en lades en ook met een kleiner prijskaartje: 625€. Wie graag wil bijdragen aan mijn droomsecretaire kan storten op rekening 850-.... :-P

Geen opmerkingen: