dinsdag 11 mei 2010

I Daydream Of Being Vanessa Paradis

Vrijdag keken Lief en ik naar Sweeney Todd. Aan deze film zal voor mij altijd een speciale herinnering kleven; het is nl. de eerste film die ik zag na de dood van mijn bomma, nu iets meer dan twee jaar geleden. Maar desalniettemin was ik toch blij om deze film terug te zien, het is echt een filmografisch knappe film en voor een musicalliefhebber als ik niet te versmaden. En laten we eerlijk zijn, elke minuut dat Johnny Depp in beeld komt, is er nog één te weinig. Damn, wat ben ik gek op die man!


Ik was dan ook heel blij toen Lief zondag zei: "Laten we Public Enemies kijken, ik heb zin in Johnny Depp." Ik ook, zo'n beetje elke dag, maar dat zeg ik natuurlijk niet hardop om Liefs gevoelens te sparen :-p Elke gelegenheid om naar Johnny Depp te kunnen kijken, neem ik natuurlijk met open armen aan. Want laten we eerlijk zijn, Johnny Depp is niet alleen eyecandy - hell, hij slaagt er zelfs in om er sexy uit te zien met een witgeschilderd gezicht en diepliggende ogen - hij is in de eerste plaats een fantastisch acteur, ik durf zelf zeggen: één van de besten van zijn generatie. Zet hem voor een camera en hij laat eender welk personage geloofwaardig tot leven komen. Ik vind het ook geweldig dat hij al zoveel uiteenlopende karakters heeft neergezet. En geen enkele keer faalt hij.


Wat ik ook zo mooi vind aan Johnny Depp - ik weet het, het houdt maar niet op, hij lijkt wel de perfectie zelve - is dat hij zo trouw is aan zijn vrouwtje en dat hij, ondanks zijn sterrenstatus, een teruggetrokken, down to earth leven leidt. Nooit lees je een roddel over hem/hen en ze weten de paparazzi op een veilige afstand houden. Was ik maar Vanessa Paradis *zucht* Helaas ben ik dat niet maar dat wil niet zeggen dat we Terrible Tuesday niet een beetje kunnen opvrolijken met dit heerlijke eyecandy. Hopelijk genieten jullie er evenveel van als ik!





3 opmerkingen:

drusilla zei

Some women have it all...
Leuk artikel, very nice eyecandy :D

Fielosophie zei

Haaa de Johnny... Mijn all time favoriet. Alleen jammer dat hij de laatste tijd alleen nog mét tonnen make-up te zien is. Doet mij een beetje bang afwachten tot het ogenblik dat we weer gaan zien wat eronder zit.

LilKim8 zei

@ drusilla: thnx

@ Fielosophie: Ik zag hem onlangs zonder make-up in de extra's van Sweeney Todd en je hoeft niet bang te zijn; hij ziet er ook zonder make-up nog altijd appetijtelijk uit.