woensdag 28 april 2010

Models talk

Een modellenleven heeft mij altijd zeer geïnteresseerd: het reizen, altijd nieuwe mensen leren kennen, knappe foto's van jezelf laten maken, trendy kleren dragen, mooi opgemaakt worden, de glitter, de glamour ... Klinkt toch aanlokkelijk?! Helaas is mijn lijf te kort, mijn heupen te breed en mijn neus te groot. Ik ben er snel overgeraakt dat een modellenleven niet voor mij zal zijn maar ik vind het nog altijd leuk om modellen te volgen. Onlangs vond ik twee leuke blogs:


Koji ken je misschien wel als model in de zesde reeks van Project Runway. Daarnaast is ze ook muzikante en actrice. Op haar blog kan je lezen wat haar bezighoudt. Ik vind het ook fijn om te zien dat ze om het milieu en dieren geeft; het is zeker geen oppervlakkig blog.



De engelstalige blog van een 21-jarige landgenoot die in New York woont en als model werkt. En wat ook goed is meegenomen voor de dames, regelrechte eyecandy! Hij schrijft over zijn leven als model, het is een meer persoonlijk blog. Zijn uitroep "OMGucci" vind ik zowel hilarisch als origineel, misschien een ideetje voor de atheïsten onder ons...

Veel leesplezier!

Geen opmerkingen: