zondag 11 april 2010

London in 22 uur

Drie weken geleden trokken mijn moeder en ik naar London. Mama wilde al lang naar de musical Oliver! gaan kijken en als medemusicalliefhebber heb ik mij opgeofferd om mee te gaan. We vertrokken zaterdagmiddag in Brussel en zondagavond om 17u waren we alweer thuis. In tussentijd zijn we snel gaan shoppen in Oxford Street, hebben we sushi on the go gegeten, zijn we de musical gaan bekijken en zijn we zondagochtend naar Camden Town gewandeld. Een impressie van London in 22u.

































Dit vond ik zo ontzettend origineel: een sushisupermarkt. Ik heb ff ingezoomd op de lekkernijen die je er kon vinden.





1 opmerking:

Ivo Serentha and Friends zei

My compliment for your blog and pictures included,I encourage you to photoblog

CLICK PHOTOSPHERA

Even week another photo album

Greetings from Italy,

Marlow