vrijdag 16 april 2010

Lakjesverslaving

Ik ben helemaal verslaafd aan nagellak. Er gaat geen dag voorbij dat ik zonder gelakte nagels rondloop en elke drie, vier dagen geef ik mijn nagels een nieuw kleurtje. Hoewel ik vorig jaar al een hele lading nagellak had gekocht en mijn lakjesdoos helemaal vol zat, kon ik mij toch niet inhouden toen ik ein-de-lijk de Prism-collectie van Nubar vond op eBay. Twee weken later lag dit op mijn deurmat:


Absolute, Price, Gem (swatch) en Spark


Op de achtergrond zie je ook nog Van D'go, Jade is the new Black en Meet me on the Star Ferry. Niet op de foto: Lucky Lavender

Ik heb de lakjes gekocht bij Nailpolish Elegance en betaalde net geen 10$ per lakje. De verzendkosten moet je navragen, voor acht lakjes betaalde ik net geen 20$.

1 opmerking:

Laetitia zei

Die lakjes zijn echt mooooi!
x