donderdag 28 januari 2010

Trop is teveel en teveel is trop

Alvallen, het moet zowat het populairste goede voornemen zijn op Nieuwjaarsdag. Ook ik heb me voorgenomen om wat kilootjes te verliezen maar het laatste wat ik wil, is Catherine Zeta-Jones achterna gaan.

Rond en gezond

De donkerharige actrice staat bekend voor haar vrouwelijke vormen en - in Hollywoodtermen - "maatje meer". Die mooie vrouwelijke vormen zijn op twee maanden tijd helemaal verdwenen. De ooit zo prachtige dame verloor in die tijd een recordaantal kilo's en ziet er akelig mager uit. Kijk zelf maar:

Kijk naar die beentjes en die nek die strakgespannen staat. Creepy! Haar ronde wangetjes zijn verdwenen en als je het mij vraagt, is ze ook wat borstomtrek kwijt. Ik zeg niet dat ze niet mocht afvallen maar ze was beter enkele kilo's eerder gestopt. Ik vond haar echt prachtig maar nu ziet ze er uit als een kruising tussen Madonna en Victoria Beckham.


Wat vinden jullie van deze transformatie? Welke versie van Catherine Zeta-Jones verkiezen jullie?

(Bron foto's: Elle)

5 opmerkingen:

drusilla zei

Wat zonde! Bah ik vind het zo jammer als mooie vrouwen zich mee laten sleuren door de eeuwige "zo min mogelijk kilo's" hype. Ik vind haar zo ook veel minder mooi.

Fielosophie zei

Ick! Gij mij toch ook maar versie 1 hoor! Ik durf mezelf makkelijk met versie 1 vergelijken qua rondingen, maar voel inderdaad ook de (eigen?) druk om naar versie 2 te neigen. Maar ik zou toch iets vroeger stoppen dan hoor!
Enfin, beginnen is al moeilijk genoeg :)

LilKim8 zei

@drus: ja, idd, vreselijke trend. Ik vind ook dat ze veel van haar aantrekkingskracht heeft verloren, ze ziet er ook veel ouder uit nu.

@Fielosophie: die druk ken ik, ik voel hem ook. Een mengeling van zelf opgelegd gecombineerd met wat de maatschappij van ons verlangt - of zou dat laatste alleen maar een illusie zijn?
Ik ga proberen een goede middenweg te vinden tussen versie 1 en versie 2. Beginnen viel nog mee, volhouden is nu de volgende moeilijke stap.

Cindy zei

Ze zag er juist zo mooi uit, jammer dat ze is afgevallen.

celeste zei

Ziet er niet uit idd