zondag 13 december 2009

Originals Denim Heaven houdt uitverkoop

Vandaag was ik in Antwerpen en daar heb ik iets geweldigs ontdekt:
Originals Denim Heaven houdt uitverkoop wegens verbouwingen!

Originals is de favoriete winkel van mijn vriend. De winkel ligt achter de Oudaan. Je vindt er veel verschillende merken, zoals G-Star, Replay, Diesel, Björn Borg en nog veel meer. Momenteel krijg je grote kortingen. Zo kocht ik twee stukken van Diesel met 50% korting. Mijn vriend nam een jas van G-Star mee met 30% korting. Niet slecht, zeg ik.

Hoe lang de uitverkoop nog duurt, ben ik helaas vergeten te vragen. Wel zag een blad hangen waarop stond dat ze volgende zondag en de eerste zondag van januari ook open zijn. Ik veronderstel dat de verbouwingen daarna beginnen. Profiteer er van als je in de buurt bent!

Geen opmerkingen: