donderdag 3 december 2009

Lady GaGa at MTV Video Music Awards 2009

Ik ben geen fan van Lady GaGa, absoluut niet. Toen mijn danslerares begin maart liet weten dat we op Pokerface gingen dansen, was ik waarschijnlijk de enige in de danszaal die vloekte. Ik vond haar een aandachtstrekker en overroepen als popartiest. Boy, was I wrong!

Dit weekend zaten we om twee uur 's nachts naar de herhaling van de VMA's van september te kijken en ook het optreden van Lady GaGa passeerde de revue. Ik heb serieus vijf minuten met open mond zitten staren. Wat een performance (lekkere sneer naar de media), wat een stem, wat een inleving! Het was gewoonweg perfect. Het eerste wat op mijn lippen lag na afloop was: "Encore! Kan iemand ff terugspoelen?"

De volgende dag heb ik direct de video op YouTube opgezocht en ik bekijk hem echt meerdere keren per dag, zo geweldig vind ik het. Vooral het stukje net nadat ze piano speelt en op een heartwrenching manier zingt: "I'm your biggest fan, I'll folow you untill you love me. Papa, paparazzi" is mijn favoriet. Ik had het de eerste keer niet echt door maar na meerdere keren kijken, denk ik dat ze met haar performance wil zeggen dat de media (paparazzi) artiesten gek maken en zelfs tot hun dood kunnen leiden. Wat denken jullie?

Ik ben er nog niet achter gekomen hoe ik een video van YouTube op mijn blog kan plaatsen, zodat je die video hier kan bekijken. Help!

3 opmerkingen:

Caroline zei

Tot kort voor afgelopen zomer dacht ik ook dat het een omhoog gevallen typeje was. Gepushed door de platenmaatschappij met 0 inhoud ;-)

Tot ik een live akoestisch optreden zag van haar bij Paul de Leeuw (NL tv). Alleen achter de piano, zelf spelend, live zingend. GE-WEL-DIG!!!
Ze kan piano spelen, ze kan zingen! Dat had ik echt nooit gedacht *S*
Ik was dus net zo verbaast als jij hehe

beitjuh zei

mooi he? ze kan live echt goed zingen!

LilKim8 zei

@ Caroline: hihi, ze komt idd wel over als braindead en zero inhoud. We mogen ook eens aangenaam verrast worden hé.

@ beitjuh: jaaaa, prachtig!