woensdag 23 december 2009

Een nieuwe gsm voor een klein prijsje

Voor de Belgische lezers heb ik een leuk nieuwtje. Jullie kennen waarschijnlijk wel de reclamefilmpjes met die man die uitleg geeft over de Beiaard voor een fooi of zijn broek bij de tweedehandswinkel verkoopt en dan voor een euro een nieuwe gsm koopt bij Telenet. Persoonlijk had ik geen enkel idee wat dit inhield tot mijn vriend dit weekend een nieuwe gsm ging kopen.

Hij koos voor een Samsung F480, een touchscreen gsm van 250€. De verkoper vroeg ons of we klant zijn bij Telenet en stelde ons voor om over te stappen van onze huidige provider naar Walk&Talk20 van Telenet. Niet enkel betaal je bij deze formule maar 0.17€ per minuut - zowel in de dal- als in de piekuren en zowel naar vaste als mobiele lijnen - daarnaast kan je ook een gsm aan een superinteressant prijsje kopen. Voor mijn vriend kwam het er op neer dat hij nog maar 128€ moest betalen voor de gsm. Dat is nog maar ongeveer de helft van de normale prijs! Als dat geen mooie deal is.

Ik heb ook nog andere toestellen gezien, waarvan je sommigen zelfs voor 1€ kan kopen als je klant bent of wordt van Telenet Mobile. Ik heb er geen idee van hoe ze de korting berekenen maar het loont zeker eens de moeite om je te informeren als je van plan bent een gsm te kopen.

1 opmerking:

Tine zei

Wow, leuk nog maar 128 euro betalen voor zo'n leuke gsm!
x