dinsdag 13 oktober 2009

Outfit of the Day: The Wedding

Voor alles moet er een eerste keer zijn, bij deze mijn eerste Outfit of the Day. Geen idee of er nog meerdere gaan volgen maar deze wilde ik jullie niet onthouden.

Zaterdag trouwde mijn kleine broertje. Persoonlijk ben ik geen voorstander van het huwelijk, voor mij is het gewoon een papiertje dat officieel bevestigt wat ik al jaren officieus aanvoel. Tuurlijk is een huwelijk wel gemakkelijk om je erfenis vast te leggen maar zulke dingen kan je tegenwoordig ook met een samenlevingscontract vast leggen. Wat mij betreft, is een huwelijk dus helemaal niet nodig en voor mijn broer was het jaren ook geen optie. Tot zijn schoonvader onverwachts stierf en hij en mijn schoonzus zagen wat een rompslomp dat gaf. Om te voorkomen dat de ander in de kou zou staan bij een eventueel overlijden besloten ze toch te trouwen. En ondanks mijn tegenkanting vond ik het toch spannend en leuk, zeker toen hij nogal onbehouwen dé vraag stelde: "(Ik heb meerdere goede vrienden maar ik heb maar één zus.) Wil jij mijn getuige zijn?" Hell yeah! En dus moest ik op zoek naar een deftigere outfit dan mijn skinny jeans (ik heb altijd geroepen dat ik in mijn jeans zou trouwen).




Ik draag een jurkje van Steps, panty van Veritas en pumps (met superhigh heels) van Zara. Mijn vriend draagt een broek van ikweetnietmeerwaar, een hemd van Olivier Strelli, schoenen van Sacha en hij had ook nog een zwarte ribfluwelen vest van Hugo Boss maar die heeft hij nogal snel uitgespeeld. Die vette kever (Ik ben gek van kevers) had mijn broer gehuurd om zijn verloofde bij haar moeder thuis op te halen. Een heel week heeft die auto bij mijn ouders gestaan en ik wist van niets, schande! Waarschijnlijk hadden ze schrik dat ik er een tourke mee wilde maken, haha.


Mijn broer droeg een prachtig chocoladebruin kostuum met een heel mooie goudbeige das. En zijn vriendin, oeps vrouw, droeg een mooi gebroken wit kleedje dat ze in London had gekocht.


Het was een heel mooie dag en hoewel er geen avondfeest was, hebben we er toch nog een goei lap op gegeven, in de Vuile Was in Antwerpen. Laten we zeggen dat er niet veel huwelijksnacht meer overschoot tegen dat we thuis waren ;)

2 opmerkingen:

Ioni zei

Ik denk hetzelfde over het huwelijk. Ik wil alleen trouwen als we kinderen krijgen, omdat het dan beter geregeld is.

Maar...

Dat is nog geen reden om niet te genieten op de feesten van mensen die wel vinden dat trouwen belangrijk is haha.

Leuk jurkje heb je aan! Sjiek, maar toch sexy. Klinkt ook als een gezellig feest :D

Gefeliciteerd!

LilKim8 zei

Wij hebben altijd gezegd dat we zouden trouwen als de wasmachine, de droogkast en de afwasser het hebben begeven :D Maar persoonlijk vind ik dat briefje niet nodig, het engagement naar mijn vriend toe is even groot zonder dat briefje. Ik snap wel dat mensen willen trouwen maar ik heb dat nooit gehad dat ik droomde van een grote bruiloft waarin ik het middelpunt ben, daarvoor ben ik te realistisch. En als mijn vriendinnen dan zeggen: "ja maar das toch een mooie dag" dan is mijn reactie: "het huwelijk start pas de dag erna hoor, dat is pas belangrijk, niet dat jij mag paraderen in een stikdure jurk."

Maar daarom moet ik me idd niet afzijdig houden op een ander zijn huwelijk, hihi. En leuk was het zeker! Iedereen is heel tevreden naar huis gegaan. Daar spreken we de komende jaren nog over :D

Bedankt, jurkje was een toevalstreffer, die heb ik nog in de solden gekocht :D