donderdag 29 oktober 2009

Jimmy Shoo for H&M

Zitten jullie net als ik al een paar weken te springen van ongeduld? Helaas, je zal toch nog een goede twee weken moet wachten tot le moment suprême. Het duurt nl. nog tot 14 november voor de collectie van Jimmy Shoo te koop wordt aangeboden bij H&M. Maar voor je begint te juichen, moet ik je er op wijzen dat het geen makkie gaat worden om deze collectie aan te kopen. H&M heeft nl. strikte regels opgesteld voor het verloop van de Jimmy Shoo-verkoop: de eerste 160 mensen krijgen een armband waarmee ze een bepaalde tijd mogen shoppen in de Jimmy Shoo-sectie. Pas na twee uur (!) wordt de sectie voor iedereen opengesteld. En alsof dat nog niet genoeg is, heeft men besloten dat je maar één stuk per item mag meenemen. Je kan dus geen sandalen shoppen voor je ma als jij dezelfde wil hebben. Ik begrijp wel dat ze iedereen de kans willen geven om een exclusief stuk te shoppen maar ik vind het toch veel te ver gaan hoor.

Goed, dit gezegd zijnde, kunnen we nu beginnen kwijlen. Je kan vanaf vandaag de hele collectie op de site van H&M bekijken, met prijzen bij. Op mijn wishlist staan de blauwe sandaaltjes, de peeptoe boots en de jumpsuit; samen goed voor een 290€, wat ik best schappelijk vind van prijs. Heb jij al een wishlist of spreekt deze collectie je niet aan?

Geen opmerkingen: