dinsdag 8 september 2009

Prutsen met kralen: het resultaat

Enkele posts terug vertelde ik dat ik een paar kettingen aan het maken was voor een Amerikaanse vriendin van mijn moeder. Ondertussen is mijn moeder terug uit NYC en heb ik van de dochter van de Amerikaanse vrouw een superlief mailtje gekregen. Dit zei ze over haar ketting: " I wanted to write and say thank you so much for the beautiful necklace. It was very trendy and it really was unique. You should go into business." Geweldig toch?! Go into business, ik zou niet liever willen maar dan zal ik wel véééééél juwelen moeten verkopen om er van te kunnen leven.

Ondertussen heb ik de kralenblog aangemaakt waar ik mijn juwelencreaties zal showen. De blog is in het engels zodat mijn nieuwe vriendin (en haar New Yorkse vriendinnen) ook kunnen volgen, en ook een kwestie van mijn markt zo groot mogelijk te houden, hahaha. Verkopen zit er waarschijnlijk niet in maar op deze manier komen die juweeltjes toch iets verder dan de kettingenstandaard in mijn slaapkamer :)

Geen opmerkingen: