zaterdag 12 september 2009

Kim wordt In De Watten gelegd!

Vorige week vrijdag vond ik una caja verde del Correos op mijn stoep.



Ondanks het feit dat ik tegenwoordig regelmatig via het internet bestel, wist ik direct van welke winkel dit pakketje kwam: In De Watten, de onlinebeautyverwenshop van Lien. Ik was natuurlijk razend benieuwd naar mijn productjes.



Maar daarvoor moest ik mij eerst door de nodige schattige verpakkingen worstelen.



Ik mag enkele van Liens nieuwste producten uittesten voor Beautyreview. V.l.n.r.: Mango Tango Face Mask, parfumstick in Pink Sugared Roses, Soy Was Melts in “White Musk”, “Vintage Gardenia” “Yankee Candle Clean Cotton” en Cheek-Y-Lips in "Scarlet at Tara" (let trouwens op de geweldig leuke Engels-Spaanse woordspeling).



Verder zat er in mijn pakket: Black African Soap (zwart doosje), "Summer Madness” Shea zeep, Scrubby & Bubbly Bath Butter “Pink Sugared Roses”, Kim’s Turquoise Mat, Antique Brown en 100% Pure, Ongeraffineerde Shea Nilotica Boter (Vanilla). Klinkt allemaal toch geweldig, niet?!



Alle producten zitten verpakt in tulezakjes. Ik vond het bijna zonde om de producten er uit te halen en heb de zakjes dan ook rond de make-up laten zitten. Elke keer als ik me opmaak, voel ik me dan als een prinsesje :)



De vloeibare producten zijn allemaal geseald met een "happy happy"-tape, lekker zomers en goed tegen lekken tijdens transport. Ik werd er helemaal "happy happy" van en vond het eigenlijk zonde om ze door te snijden.



De soy was melts waren gegoten in supercute lipjes.



Zo ziet dat er uit in mijn oliebrander, zo lief! Jammer dat er met het smelten niet veel meer van overblijft.

Voorlopig heb ik enkel de melts en de BAS uitgeprobeerd en van beiden ben ik zeer tevreden. Hou Beautyreview in oktober in de gaten want dan schrijf ik een uitgebreide review over deze leuke producten!

(Sorry voor de wazige foto's, deze zijn genomen in de avond en dan moet ik de camera lange tijd vasthouden terwijl de lens lang genoeg moet openblijven om alles licht te kunnen fotograferen en mijn hand is niet vast genoeg om die tijd het toestel stil te houden. Ik zoek een oplossing.)

8 opmerkingen:

Evi zei

Het ziet er echt leuk uit. Mooi ingepakt enzo. Ik ben benieuwd naar je reviews, tweet ze even door :)

LilKim8 zei

Verpakkingen zijn echt superschattig! Lien doet dat goed. Ik laat het zeker weten als de reviews geschreven zijn.

Caroline zei

ahhh wat ziet het er leuk uit hihi
Ik word er zelfs zelf helemaal blij van ;-)

Hoe vond je de geuren van de melts? Je bent de eerste die ze heeft.
Zo benieuwd!!!

De schattige zakjes gaan eruit, is besloten gisteren. Huisstijl wordt anders, wel met mooie zakjes hoor, maar net even anders. Zodat het allemaal op elkaar is afgestemd.

Ik ga op wacht liggen bij Beautyreview ;-)

liefs
lien

Vivieepeople zei

Ziet er mooi uit!
Prachtige site trouwens!

beitjuh zei

OMG het ziet er echt onwijs onwijs schattig uit zo

LilKim8 zei

@ Lien: Het zag er idd allemaal heel leuk uit, vond het zonde om het te moeten uitpakken.

De melts mogen voor mijn neus wat sterker. Ze geven een subtiele geur, voor mij mag hij iets harder te ruiken zijn maar voor wie een achtergrondgeur wil, zijn ze perfect.

Ik ben wel heel benieuwd naar je nieuwe huisstijl! Maar wel jammer van die schattige zakjes :D

@Vivieepeople: niet alleen een prachtige site, ook prachtige producten ;) En sinds kort een héééél leuk begintekstje ^_^

@beitjuh: ja hé?! Ik krijg er echt een luxe-prinsesjes-gevoel van :)

Anouk zei

Ziet er echt super leuk uit allemaal. Gaaaf!

steffi zei

oh wat leuk dat je mag uitproberen! veel plezier met alle producten te reviewen.