dinsdag 4 augustus 2009

Sad, sad news

Ik ben zo iemand die niet echt van parfum houdt. Ik hou er van om elke dag een andere geur te dragen, die past bij het humeur van de moment en ik vind parfum veel te duur om tien verschillende flesjes te kopen. Ik was vorig jaar dan ook in de wolken toen ik kennis maakte met Tickled Pink Scentsations. De producten van Mia zijn echt super, de geuren zijn lekker en toen ik ook nog eens haar dupes te ruiken kreeg, was ik helemaal verkocht. Ook voor mijn vriend heb ik er veel lekkere geurtjes kunnen vinden en sindsdien wil hij alleen nog maar die flesjes gebruiken.

Maar helaas zal dat niet lang meer kunnen, want enkele weken geleden liet Mia iedereen schrikken door te verklaren dat ze haar business gaat stopzetten. Wat een ramp! Ik had nog net een paar minimisters besteld (waarvan ik er een paar aan mijn schoonzus had beloofd, maar die kan er na Mia's mededeling helaas naar fluiten; ja, soms ben ik een dikke egoïst) en na de mededeling heb ik vorige week ook nog snel een bestelling geplaatst, om zeker te zijn dat ik het eerstkomende jaar niet zonder Flowerbomb, Pink Sugar, Dreama of The One kom te zitten. Net op tijd blijkt want toen ik gisteren nog eens op de site ging kijken, zag ik dat ze de minimisters al van de site heeft gehaald :( Het is dus definitief. Je kan nog wel enkele andere spullen kopen maar dan moet je snel zijn.
Edit 05/08: Ow wacht, ik heb me vergist. De minimisters staan er nog wel op, alleen niet onder de parfumcategorie, ze staan nu onder Misters.

Ze heeft ook nog een superlieve boodschap achtergelaten op haar site:
We are Closing!
Our last day of operation will be August 15, 2009. Family life has called me back to full time duty.
Thank you to all the key people that have kept my business going for the last 5 years! But I want to especially thank the great people from The Netherlands and Belgium! The sweetest and most supportive gals on Earth.
XOXO

5 opmerkingen:

prettybudget zei

och echt? dat is kut haha
nu weer back to dure parfums brrr geen zin!

Anoniem zei

Ik heb net nog een bestelling geplaatst en de mini misters staan er toch nog op hoor :o)

LilKim8 zei

@ prettybudget: idd balen, maar je hebt nog ff tijd om te bestellen.

@ Anoniem: idd, klopt, na het schrijven van deze post ben ik er ook achtergekomen, ze waren enkel verplaatst. Ga de post aanpassen.

lievemeyke zei

Hé Kim! MMU heeft ook oa een Flowerbomb spot on dupe en nog vele andere lekkere luchtjes. Ook zij is dicht, maar ze gaat weer open over ongeveer een half jaar als ze is geëmigreerd naar Australië.

LilKim8 zei

@ lievemeyke: dat is perfect! Heb nog zoveel besteld dat ik het eerstkomende half jaar wel toekom en daarna ga ik MMU zeker eens checken. Thnx voor de tip!