maandag 17 augustus 2009

Prutsen met kralen

Het is hier al even stil van mijn kant. Ik ben dan ook druk bezig met andere zaken, nl. het maken van enkele kralenjuwelen.

Mijn ouders vertrekken donderdag naar New York en gaan daar een oude vriendin van mijn moeder bezoeken. Natuurlijk wil ze niet met lege handen aankomen en vroeg ze me om voor die vriendin, haar dochter en haar moeder een ketting te maken. Na wat research op Histoire de Perles en JewelryQueens heb ik enkele leuke ontwerpen gevonden en gisteren ben ik eindelijk aan het knutselen geslagen (ik ben een uitsteller omdat ik er vaak tegenop kijk maar eenmaal ik bezig ben, vind ik het verschrikkelijk leuk om te doen). De volgende twee avonden ben ik nog druk bezig met het prutsen aan de ontwerpen, enkele dingen willen nl. niet lopen zoals ik gedacht had, maar dat is nu ook één van de leuke dingen aan juwelen maken.

Binnenkort toon ik jullie de resultaten op mijn (engelstalige) kralenblog, samen met enkele wraparmbanden die ik enkele weken geleden heb gemaakt.

2 opmerkingen:

christine zei

Leuk, krijgen we ook de link naar je kralenblog?

LilKim8 zei

Ja, als ik die heb opgestart :D Dat is iets voor het tweede deel van deze week.