maandag 17 augustus 2009

I feel like a Superstar!

Zaterdag ben ik met mijn moeder gaan winkelen in Breda. Breda is echt een supergezellige shopstad en niet ver van Antwerpen; ideaal dus voor ons Antwerpse meiden. In de straten van dit lieflijke grachtenstadje vind je een winkel van SPS-Superstar, een winkel met heel vrouwelijke kleding die je een superstergevoel geeft. Telkens ik naar Breda ga (minstens één keer per jaar), is SPS-Superstar een verplichte stopplaats. Ik vind er altijd wel een leuk jurkje of topje. Kijk maar eens op de site, de huidige collectie is prachtig.

Zelf heb ik deze keer het jurkje hieronder gekocht, samen met een bloedrood topje spaghettibandjes voor erronder, perfect voor een mooie zomerdag. Je moet er wel zeker een topje onder dragen want anders is het jurkje té bloot (lees: borsten bloot).

Ze hadden ook nog een prachtige, gebreide, bordeauxrode bolero om erover te dragen, zodat je het jurkje in de winter ook nog kan dragen, dat kan je dan combineren met een beige topje onder het jurkje. Of je kan de combinatie die ik heb gekocht met een beige bolero combineren (die hebben ze natuurlijk ook in de rekken hangen), dan is het een meer zomerse combinatie. Ik vond de bordeauxrode bolero heel mooi maar ik had al veel andere dingen gekocht en het geld was zo goed als op. Maar nu heb ik wel een goede reden om terug te gaan natuurlijk.

Koop jij soms bij SPS-Superstar of is het jouw stijl niet?

2 opmerkingen:

robin zei

koop er nooit maar het jurkje vind ik wel leuk!

LilKim8 zei

Dan moet je er zeker eens binnenstappen, ze hebben allemaal jurkjes in die stijl, echt knap!