dinsdag 7 juli 2009

Nails all around

Ik ben een absulote nagellakfanaat, ik lak minimum twee maal in de week mijn nagels. Dit is ook nodig als ik wil dat ze een beetje lengte krijgen. Mijn nagels zijn nl. zo slap dat ze bij het minste inscheuren en dan kan ik het wel vergeten. Dus moeten ze wel elke dag gelakt zijn - is het excuus dat ik mijn vriend voorschotel als ik weer eens zit te lakken ;) Daarnaast is het de enige manier waarop ik kan vermijden dat ik al mijn nagels afbijt.

Nu is mijn collectie niet overdreven groot met tien kleurtjes. Ik ben dan ook al een paar maanden nieuwe kleurtjes aan het zoeken op het internet. Het is niet altijd gemakkelijk om een kleur in het flesje te kiezen, op je nagel ziet deze kleur er vaak helemaal anders uit. Onlangs ontdekte ik de site van Scrangie, zij plaatst heel veel swatches van nagellak waardoor het kiezen gemakkelijker wordt... hoewel, nu heb ik nog meer kleurtjes leren kennen en wil ik ze allemaal. Kijk even mee, dit zijn een paar van mijn favorieten:


Weet er trouwens iemand of dat haar echte nagels zijn? Als het haar echte zijn, mag ze me wel eens haar tips meegeven, wat een geweldige lengte!

1 opmerking:

Kizzy zei

Wauw! Mooie kleuren zeg!

Ik denk eerlijk gezegd niet dat dat haar eigen nagels zijn, too good to be true ;-)