dinsdag 14 juli 2009

Een bestelling gaat gepaard met veel rekenwerk

Na ettelijke uren te hebben doorgebracht op de nagellakblogs waarover ik in de vorige posts heb verteld, heb ik een dertiental lakjes gekozen en besteld, dat is waarschijnlijk genoeg om de eerste tien jaar mee toe te komen. Omdat ik een vrouw in volle crisis ben, ben ik niet over één nacht ijs gegaan wat betreft de verkoper voor de gekozen nagellak. Echt niet, ik heb zelfs een heel Excelbestand opgemaakt om verkopers te kunnen vergelijken. Call me crazy :D

Uiteindelijk heb ik gekozen voor twee verkopers:
  • Ik wilde vier lakjes van Diamond Cosmetics (uiteindelijk zijn het er vijf geworden, zag nog een leuke staan bij het bestellen) en die kan je in de Benelux alleen maar bij Boozyshop bestellen. Ze vragen 3.49€ voor een lakje en de verzendkosten naar België waren net geen vijf euro. Voor een kleine 22€ krijg ik vijf lakjes opgestuurd: Dirty&Flirty, Party hearty, Very Berry Smoothie, Royal Fool's Gold en Hi Ho Silver.
  • Voor de geviseerde Opi- en Essielakjes heb ik een vergelijking gemaakt tussen eBayverkopers Warbid en Nailetc. en Transdesign. Bij Warbid had ik al eens Essielakjes besteld en ik was zeer tevreden over de snelle service. Zijn lakjes zijn niet duur, maar hij rekent wel door in de verzendkosten; toch kan je voor +-4€ al een lakje in huis hebben. Nailetc. ken ik via Lushious Beauty en zij bieden 15% refund als je die site vermeldt. Toch is Nailetc. nog duurder dan Warbid, ook met de refund. Op Transdesign ben ik toevallig terechtgekomen en deze site kwam uiteindelijk als goedkoopste uit de bus. De lakjes zijn +- 4$ het stuk en de verzendkosten zijn 16$ (in tegenstelling tot wat de site zelf aangeeft, je moet wachten met betalen en dan krijg je een nieuwe factuur toegestuurd met minder verzendkosten). Voor 35€ heb ik binnenkort deze schatjes in huis:
    - Essie: Not Just A Pretty Face, Cute As A Button, Lovie Dovie, Luscious Lips, Catwalk en Bold&Beautyful
    - Opi: Pink-ing Of You, Parlez-Vous Opi?

Ik ben echt superblij met mijn bestelling! Hebben jullie één van deze lakjes? Zijn jullie er tevreden over?

8 opmerkingen:

Eva zei

Mooie lakjes heb je besteld! Ik heb essie besteld bij nailpolishsupplies ook op eBay!

Ben benieuwd naar swatches/foto's!

LilKim8 zei

Thnx, ik ben er heel benieuwd naar. Heb wel swatches bekeken maar dat kan nog altijd verschillen in real life.
Nailpolishsupplies kende ik nog niet, die ga ik op mijn lijstje zetten.

IT-GIRL zei

Ik koop mijn Opi's altijd bij Warbid. En heb er onlangs nog Parlez-vous-Opi gekocht, ik ben gék van die kleur!
Ik ben gek van elke Opi kleur, héhé!

LilKim8 zei

Heb ze gisteren ontvangen, Parlez-vous Opi lijkt me idd een mooie kleur, heeft veel potentieel om een favorietje van mij te worden. Lijkt me een mooie kleur voor de herfst. Straks eens uit proberen.

Elke zei

Ik denk niet dat je je gauw freaky moet voelen, er lopen heel wat freaks rond in beautyland :P
Ik verwacht binnenkort ook een hoop lakjes van transdesign, jammer genoeg ga ik geen nagels meer hebben tegen dan :P benieuwd naar de pics, en ik vind je collumns erg goed! :)

LilKim8 zei

Haha, gelukkig ben ik niet alleen dan :D
Ik zal eens zien of ik swatches gemaakt krijg, de vorige pics (van cute as a button) zijn een beetje mislukt, je zag alleen maar rode topjes en verder niks, haha echt geen zicht.
Thnx voor het compliment, leuk dat er toch iemand mijn columns leest haha :D

E. zei

Haha, ik vergelijk verschillende verkopers ook altijd met elkaar in een Excelbestand, dus je bent niet de enige! Zou je swatches willen maken van Party Hearty en Very Berry Smoothie? Ben heel benieuwd, want ik kon er geen swatches van vinden.

LilKim8 zei

Haha en ik maar denken dat ik overdreef :)
Zal deze week eens swatches proberen te maken. Party Hearty is wel een prachtige kleur hoor! Daar heeft Scrangie trouwens wel swatches van op haar blog staan. Very Berry Smoothie heb ik nog niet geprobeerd.