donderdag 18 juni 2009

Just A Thought

Als je als acteur botox laat spuiten in je voorhoofd, hoe kan je dan nog geloofwaardig acteren?

We hebben het al gezien bij Nicole Kidman en Meg Ryan maar ook in de belgische showbizz is botox een algemeen goed geworden. Een jeugdvriendin en actrice vertelde me onlangs dat haar Familie-collega G. D. langs de dokter is geweest... om botox in te laten spuiten. Deze amper 25-jarige knul zal vanaf nu elke zes maanden een spuit tussen zijn wenkbrauwen laten zetten om zijn fronsrimpel onzichtbaar te maken. Mijn bedenking is dat een acteur zijn gezicht toch nodig heeft om de nodige expressie in zijn spel te leggen. Hoe gaat hij dat doen als hij een deel van zijn gezicht niet meer kan bewegen?

6 opmerkingen:

Caroline zei

:-) Je gezicht houdt niet in één keer helemaal op met bewegen hoor. En ik kan het weten, mijn frons is ook bevroren.

LilKim8 zei

Met alleen de frons zal het misschien nog meevallen, maar als je je hele voorhoofd laat freezen, lijkt het me nogal moeilijk. Ach ja, ik stel me soms nogal vreemde vragen :)

Caroline zei

ja het hele voorhoofd wordt een ander verhaal, maar ik las dat je het over een spuit tussen zijn wenkbrauwen had, en dat is maar een klein gedeelte ;-)

Rilana zei

Lijkt me echt helemaal niks. Alhoewel...wie weet hoe ik erover denk als ik ouder ben.

Lisha zei

Kwam dit tegen , vond het wel grappig en deed me denken aan deze post van jouw.

quote op de Allure blog (link : http://www.allure.com/beauty/blogs/reporter/2009/07/ban-botox-for-actresses.html )

"[Botox] should be banned for actors, as steroids are for sportsmen," - Rachel Weisz

LilKim8 zei

@ Lisha: Toch nog één met een beetje verstand daar in Hollywood.