dinsdag 16 juni 2009

Hoera voor rondingen!

Een tijdje geleden vertelde ik jullie over de nieuwe campagne van Campari met Jessica Alba in de hoofdrol. Gezamenlijk vergaapten we ons aan haar mooie lijntje maar wat blijkt, dat lijntje heeft ze niet eens. Nee hoor, het is het werk van onze goede vriend Photoshop. Kijk maar eens wat je daar allemaal mee kan doen:

Bron: Elle


Shocking hé?


Ik had al eerder mijn verontwaardiging over het schoonheidsideaal gespuit en nu ben ik er helemaal van overtuigd: van een beetje knuffelvlees zal de wereld niet vergaan. Lang leve de rondingen!

3 opmerkingen:

Laura zei

Ja, het was al bekend dat jessica alba gewoon maatje 38 heeft. maar als ik foto's van haar zag betwijfelde ik dat meestal;p fijn om te weten dat echt alles wat je ziet gephotoshopt wordt en dat ze er in real life nooit zó mooi uitzien;)

Mademoiselle Joliette zei

Euh ... ik vind haar veel mooier in de eerste foto ? Daar ziet ze er erg verleidelijk uit. De tweede foto klopt helemaal niet qua proporties. Is het niet de bedoeling dat ze photoshop gebruiken om een foto beter te maken ? =p

LilKim8 zei

@Laura: voilà, mysterie opgelost ;)

@Mademoiselle Joliette: dat is idd de bedoeling maar ik denk dat in Hollywood mager synoniem is voor beter.