vrijdag 26 juni 2009

Creatief met eten

Koken, ik vind het soms - vooral op zonnige dagen - een oervervelende klus. Ik kook wel graag maar alleen als het regenachtig is, dan is het niet zo'n zonde om je tijd achter het fornuis te spenderen. Het moeilijkste van al is om altijd voor variatie en afwisseling te zorgen. Gelukkig barst het internet van de inspiratiebronnen, één daarvan is Grabriella's creatieve keuken (bron foto).

Deze blog bevat honderden uiteenlopende recepten, gaande van eenpansgerechten over pasta en broodjes tot nagerechten, met een nadruk op de Hongaarse keuken. Gezien ik die keuken nog nooit heb uitgeprobeerd, ben ik zeker van plan binnenkort één van de recepten te maken. En natuurlijk wil ik de pana cotta die je hier ziet afgebeeld een keertje maken. Het water loopt me echt in de mond bij het zien van dit plaatje!

3 opmerkingen:

Gabriella zei

Dank je wel voor je lieve woorden!!
Groetjes,
Gabriella

Rilana zei

Ik ben dol op eten, maar niet zo op koken.
ik kijk ook regelmatig bij Gabriella.

LilKim8 zei

@ Gabriella: graag gedaan!

@ Rilana: koken vind ik vaak ook een hele opgave, zeker tijdens de week.