zondag 10 mei 2009

Zilverkleiworkshop


De workshop met zilverklei was superleuk. De gastvrouw was heel vriendelijk en omdat we met een klein groepje waren, kon iedereen een heel persoonlijke begeleiding krijgen. En dat was nodig bij mij, heb wat afgeknoeid :) Voor een meer uitgebreid verslag, kijk eens op de site van Fashionata. De lange oorbellen zijn mijn "kunstwerk", helaas zat een ring maken er niet in, dat leert Inge je pas aan bij een tweede workshop. Alvast een reden voor mij om nog eens terug te gaan. Voor wie het graag wil weten, ik ben die met het bruine topje aan.

Wie graag zelf een workshop volgt, kan voor 65€ bij Inge terecht. Op zich misschien een beetje duur maar je bent een hele middag bezig, mag al haar materiaal gebruiken en gaat 's avonds naar huis met een zelfgemaakt juweel. Nu is Linter niet bij de deur voor de Antwerpenaren onder ons en waarschijnlijk zijn er wel instructeurs dichter bij huis te vinden, dat kan je opzoeken via de site van Art Clay Silver.

2 opmerkingen:

inge zei

Jullie waren fijn gezelschap!
Wie Linter te ver vind, kan 5 vriendinnen uitnodigen en dan kom ik (met al mijn materiaal) met veel plezier bij je thuis een workshop geven. Veel plezier met je oorbellen

Caroline zei

Wat heb je mooie oorbellen gemaakt!
Leuk hè zilverklei!
Heb het zelf ook hier in huis, en het is super om ermee te werken en je eigen creaties mee te maken.

Groetjes
Caroline