zaterdag 2 mei 2009

Markt van 10 mei

Luie zondagen kunnen heel leuk zijn maar nu het weer beter wordt, hou ik toch van wat actie op zondag. Dat hoeft niet altijd een sportieve activiteit zijn, een beetje cultuur kan er ook wel in bij mij. Markt van Morgen lijkt me dan ook een ideaal evenement voor mij.

Tijdens dit tweemaandelijks evenement krijgen jonge en minder jonge ontwerpers die nog geen plaatsje in de geschiedenisboeken hebben kunnen veroveren de kans om met hun ontwerpen naar buiten te komen. Je vindt er ontwerpers van zowel kleding en accessoires als van grafisch en interieurontwerp. Deze ontwerpers krijgen van Antwerpen een platform om de interactie met een breed publiek aan te gaan en hun ontwerpen te tonen en te verkopen. Eigenwijs is het kernwoord voor deze ontwerpers.

Voor de bezoekers is het ook heel interessant: je kan een uniek ontwerp kopen, dat ver afstaat van de massaconfectie, handgemaakt en van goede kwaliteit, meestal voor een klein prijsje. Daarnaast is er ook randanimatie: een bar, enkele dj's en live optredens.

Als je volgende zondag niet weet wat doen, kom dan eens naar Antwerpen afgezakt. Ik ben alvast van de partij (misschien volgend jaar wel met een paar unieke juwelen ;)).

2 opmerkingen:

Mademoiselle Joliette zei

Leuk , maar het is vooral de bar die me aanspreekt B)
Ik dwaal dan waarschijnlijk toch al rond in 't stad , dus zal zeker eens gaan zien ...
Bedankt voor de tip !

LilKim8 zei

Graag gedaan :D