donderdag 14 mei 2009

E.L.F. in België

Via de blog van Suzanne, Delta Cephei, kwam ik erachter dat E.L.F. (Eyes Lips Face) nu ook een Belgische website heeft. E.L.F. is razendpopulair vanwille zijn goedkope, doch kwalitatief goede make-up. Je vindt er echt alles om je look af te maken en het grootste deel van de producten kosten maar 1€, onvoorstelbaar toch! Ze verkopen niet enkel losse producten maar ook supercute setjes, o.a. het setje hierboven. Het ziet er allemaal zo leuk en schattig uit. En vanaf 75€ betaal je geen verzendkosten.

Dit zeggen ze zelf:
De website met 204 trendy kwaliteitsproducten die glamour uitstralen…. voor € 1, zodat u in een oogwenk van look kunt veranderen! Alles om mooi te zijn tot in uw vingertoppen, voor een zacht prijsje. E.l.f. is niet zomaar een website waar u producten kunt kopen, het is ook een plek waar u andere vrouwen kunt ontmoeten, en waar u uw mening kunt geven over onze producten, een website vol tips, looks en … gedeelde geheimen.

Hoog tijd om te bestellen, lijkt mij!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

zijn er ook winkels in belgië waar producten van E.L.F. verkocht worden of kan dat enkel via internet?

Anoniem zei

Dat vraag ik me nu ook af ??

LilKim8 zei

De producten van e.l.f. worden enkel online verkocht, je kan ze niet vinden in de winkels in België of Nederland.

(sorry voor de late reactie)

Anoniem zei

is dat dan niet te duuur? de verzendkosten :p en wordt dat per emaill verkocht? bedankt :)

Anoniem zei

BESTE, wat zijn dan de verzendkosten?

Kim zei

Dat moet je ff op de site zelf opzoeken, dat weet ik niet uit mijn hoofd.