dinsdag 14 april 2009

Zo moeder, zo dochter

Een tijdje geleden schreef ik al over Jane en haar blog Sea of Shoes: deze zeventienjarige meid koopt de mooiste designerschoenen en draagt zowat de meest intrigerende outfits die ik ooit heb gezien. Waar haalt een meid van die leeftijd toch zulk een fijngevoelig fashiongevoel? Dat heeft ze blijkbaar van haar moeder meegekregen!

Judy is een ex-model dat nu een online vintageshop runt. Op haar blog plaatst ze foto's van stukken die ze verkoopt in haar shop maar ook van kleding en schoenen die ze onlangs kocht, van zaken zoals interieurs die ze mooi vindt en van familieuitjes met Jane en haar zus Carol.

Ik hou ervan om rond te dwalen op de blogs van moeder en dochter. Ze hebben beiden een goed gevoel voor fashion en je ziet er de mooiste dingen. De schoenen die ze showen op hun blogs heb ik hier in België nog niet gezien. Ik vind het ook leuk om te kijken hoe de fashion in Amerika zich ontwikkelt. Ik dacht altijd dat Europa koploper was op het gebied van mode maar als ik de blog van deze twee dames zo bekijk, móet ik mijn mening wel herzien.

Geen opmerkingen: