woensdag 22 april 2009

Ontdekt: COS

Maandag ging ik shoppen in 't Stad en nam mijn vriendin me mee naar de winkel van COS. COS, wat staat voor Collection of Style, is volgens haar het duurdere en kwalitatief betere zusje van H&M. Nu had ik in Nina, de weekendbijlage van Het Laatste Nieuws, de naam al geregeld zien voorbijkomen bij leuke kledingstukken maar ik wist tot begin deze week niet waar ze een filiaal hebben. Het antwoord is nochtans simpel: helemaal achteraan in de vernieuwde Stadsfeestzaal.

Nu ik de collectie in het echt heb gezien, ben ik helemaal weg van dit merk. De collectie is niet echt trendy maar wel klassevol en je vóelt gewoon de kwaliteit van de stoffen. De prijzen zijn een stuk hoger dan bij H&M maar ze swingen zeker niet de pan uit. Ik heb bv. een oudroze tuniek gekocht, met een decolleté tot aan de navel, met een hootie en onderaan afgewerkt met rekband voor 60€, wat ik een normale prijs vind. Ik heb ook fantastische peeptoe pumps gezien in een paars-rozige kleur. Ik was direct verliefd, totdat ik de prijs zag: 150€. Dat vind ik dan weer te veel geld maar voor de rest van de collectie vind ik de prijs-kwaliteitverhouding zeer goed.

Ben je een klassevolle dame die niet geeft om trends maar wel om kostbare stukken met een hedendaagse schwung, dan is COS zeker jouw kopje thee!

2 opmerkingen:

sofie zei

Cos is echt wel een leuk merk, ik heb er een super mooi blauw kleedje van gekocht. De aan-foto's komen nog :)

LilKim8 zei

Ik kijk er al naar uit! :)