woensdag 15 april 2009

Ontdekking via Twitter: Girllovesbeauty turns Spring Kissed

Een tijdje geleden schreef ik over de beautyblog van Eef. Helaas hield ze het redelijk snel voor bekeken, wat ik op dat moment wel betreurde. Maar nu heb ik via Twitter ontdekt dat ze een nieuwe blog is gestart, genaamd Spring Kissed. Dit keer niet alleen beauty maar ook fashion en design en vooral veel foto's. Hopelijk mogen we nog lang genieten van haar fijne schrijfstijl en goed gevoel voor fashion en beauty.

Wat Twitter betreft, het ondenkbare is gebeurd: ik heb me ingeschreven. Eigenlijk heb ik al genoeg aan Facebook en Hyves, toch zeker voor mijn privéleven. Twitter zal ik dan ook alleen maar gebruiken om schrijfgerelateerde zaken in de openbaarheid te gooien. Als ik het tenminste niet vergeet te gebruiken...

2 opmerkingen:

Eva zei

Hee wat leuk! Lief van je zeg! :-)

LilKim8 zei

Als het goed is, mag het gezegd worden :)