woensdag 29 april 2009

Online schrijfworkshop met flinke korting

Schrijven... het is zoiets als eten, ademen, slapen en seks: als ik het een tijdje niet doe, beginnen mijn vingers te kriebelen en word ik gek van verlangen. Natuurlijk weet ik dat ik niet de beste schrijfster van de Lage Landen ben (ik zou wel willen hoor!) en daarom broed ik al een tijdje op het idee om een schrijfworkshop te volgen. Er zijn echter twee zaken die mij tegenhouden: mijn consequent gebrek aan tijd en geld. Een schrijfcursus of - workshop kost echt verschrikkelijk veel geld, onvoorstelbaar. En je hebt er natuurlijk veel tijd voor nodig, veel cursussen geven twee of meerdere uren per week les, met mijn goedgevulde schema amper vol te houden.

Nu heb ik de site CreatiefSchrijven.net ontdekt. Op deze site worden verschillende schrijfworkshops aangeboden, waaronder ook een online workshop. Als je deze volgt, krijg je zes aaneensluitende weken een uitdagende schrijfopdracht toegestuurd, die achteraf ook worden beoordeeld. Op zich is de cursus duur (239€ excl. BTW!) maar dankzij Ze.nl kan je nu een fikse korting van maar liefst 100€ krijgen, waardoor je in totaal - dus inclusief BTW - slecht 149,94€ hoeft te betalen. Wil je graag iets doen met je schrijfhobby, dan is het NU de moment, deze aanbieding loopt maar tot uiterlijk 6 mei 2009.

1 opmerking:

Cindy zei

Hmm, ik ben nu bezig met de opleiding Helpende Welzijn (lees: geen aanrader) en die duurt maar twee jaar. Ik ben er dus op m'n 18e mee klaar gelukkig.

Daarna wil ik een opleiding doen die iets te maken heeft met schrijven, dus ga ik niet zo'n workshop volgen. Wel leuk idee trouwens.