vrijdag 3 april 2009

Klikkend rijk worden


Na mijn post over Zakgeldweb heb ik mezelf ff aangemeld bij al de e-mailprogramma's die op de site staan vermeld. Voor de geïnteresseerden heb ik banners van alle programma's op mijn blog gezet, je vindt ze aan de rechterkant, onder de labels. Niet schrikken hé, het zijn er een twintigtal - Ik heb me ff helemaal laten gaan maar met de zomer in aantocht zijn een paar extra centen geen overbodige luxe, dacht ik zo. Als gevolg daarvan gaan jullie wel mailtjes ontvangen die je kan openklikken en zo kan je zelf ook enkele centen verdienen. Ok, je hebt bij de aanmelding wel wat werk maar daarna moet je enkel mailtjes openklikken. Toch veel gemakkelijker als (vakantie)job dan een hele avond achter de toog van één of andere bruine, louche bar door te brengen, niet? ;)

Hou er rekening mee dat je waarschijnlijk heel veel mails voor dezelfde producten zal ontvangen, maar dat kan ook moeilijk anders als je je bij tientallen e-mailprogramma's aanmeldt. Meestal zijn het telkens dezelfde adverteerders die van de programma's gebruik maken. Maar je moet het zo maar bekijken: jij verdient meerdere keren aan één en dezelfde advertentie, te gek voor woorden toch??


Nog enkele tips:
-
Vul zoveel mogelijk interesses in, hoe meer interesses, des te meer mails ontvang je, des te meer geld verdien je.
- Zorg voor zoveel mogelijk referrals. Dit zijn mensen die zich via jouw persoonlijke aanmeldlink aanmelden. Zij zorgen voor extra geld voor jou en voor elke extra persoon die zij doen aanmelden, verdien je meestal ook nog een centje. Kijk wel goed bij de voorwaarden van de sites, dit geldt niet voor elke site maar bij de meesten gelukkig wel.
- Je hoeft de mailtjes niet van de eerste tot de laatste letter te lezen. Gewoon openklikken en laten openstaan tot de vereiste tijd is verstreken volstaat.


Voor zij die het hele zaakje niet vertrouwen, kan ik alleen maar over mijn eigen ervaring vertellen. Ik werk nu ondertussen een paar weken met Euroclix en al een jaar met MoneyMiljonair en Jiggy. Euroclix gaat echt heel snel, daar heb ik al bijna 1000 clix verzameld en zal ik binnenkort al een uitbetaling kunnen aanvragen. Bij MoneyMiljonair heb ik enkele weken geleden eindelijk het vereiste aantal parels behaald en mijn eerste uitbetaling gekregen. Dit verliep heel vlot, binnen drie dagen stond het geld al op mijn rekening. Bij Jiggy heb ik de betalingsgrens nog niet bereikt en daar vind ik het heel traag en moeizaam gaan. Maar langs de andere kant: als je niet klikt, verdien je niets. Ik ben blij met elke extra die ik krijg.


Edit 17/06: Het klikken was bijna een dagjob geworden en ik ontving wel honderd mailtjes dagelijks; niet bij te houden dus en eigenlijk leverde het amper iets op. Daarom heb ik me snel afgemeld en enkel de drie programma's hierboven vermeld behouden. De banners aan de zijkant heb ik ook verwijderd, staat een stuk netter. Deze post zal ik niet verwijderen zodat zij die de programma's wensen te gebruiken er toch nog wat info over kunnen lezen. Ík ben alweer op zoek naar een andere manier om zakgeld te verdienen ;)

Geen opmerkingen: