maandag 13 april 2009

FitFlop: Get a workout while you walk

Met slechts regelmatig op flipflops te wandelen je houding verbeteren, je benen trainen, chronische rugpijn verminderen en gewicht verliezen; klinkt toch te mooi om waar te zijn, niet? Wel, de FitFlop belooft het ons allemaal.

Al sinds deze flipflops vorig jaar op de markt kwamen, wil ik ze hebben. Het prijskaartje hield mij echter tegen: 60 à 70€ voor een flipflop vond ik toch net een klein beetje te duur. Maar vorige week kwam mijn redding: samen met mijn moeder en haar collega's bezocht ik het pittoreske Canterbury, waar de pond laag staat en de flipflops goedkoper zijn. Het bruine exemplaar hierboven heb ik voor 36,99£ gescoord, omgerekend 40€. Ik heb hiervoor gekozen omdat het gedeelte boven je wreef hard is, integenstelling tot bij andere modellen van de FitFlop en omdat ze er toch net iets minder margineel uitzien dan de witte modellen.

En sinds ik deze heb gekocht, wil ik niets anders meer aan mijn voeten! Deze flipflops zitten echt heerlijk: ze lopen zacht en je voet zit goed vast en lijkt weg te zakken in het voetbed. Zelfs lange wandeltochten kan ik zonder pijnlijke voeten doorstaan. Na de eerste dag had ik wel een beetje last van pijnlijke benen maar na een workout heeft iedereen wel eens last van zijn spieren, niet? Of de FitFlop al zijn beloftes kan waarmaken, daarover kan ik nog geen objectief oordeel vellen maar ik merk wel dat mijn dijspieren sterker worden en mijn bovenbenen lijken al wat strakker. Voor het stijlvolle effect moet je het zeker niet doen maar als je nieuwe flipflops zoekt, kan je evengoed deze aanschaffen. Ik ben alvast fan!

1 opmerking:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.