woensdag 8 april 2009

Fashionata's Beste Blogster

Fashionata deelt prijzen uit en wat voor prijzen! Drie beautypakketten om juist te zijn, kijk maar eens hier. Wie zou die nu niet willen winnen? ;)

Om een kans te maken op deze magnifieke prijs heb ik jullie hulp nodig. Het enige wat jullie hoeven te doen, is Sofie (sofie@fashionata.be) een mailtje sturen met in het onderwerp "Fashionata's Beste Blogster" en in het tekstvak de link naar mijn blog.

Natuurlijk hoeven jullie dit niet voor niets te doen. Als ik één van de drie pakketten win, verloot ik het Hello Gorgeous pakket van Lush (zie hierboven) onder de personen die mijn blog hebben genomineerd. Dit is wat Fashionata over het pakket zegt: Hello Gorgeous is geïnspireerd op de kersenbloesemtijd in Japan. Japanse families trekken dan massaal naar de parken om gezellig met elkaar te picknicken terwijl de bloesemblaadjes langzaam naar beneden dwarrelen. De producten in dit pakket zijn allemaal heerlijk bloemige producten. Het bevat een Sakura Bath Ballistic, Helping Hands handcrème, Melting Marshmallow Moment, Rub Rub Rub douchescrub en een testerverpakking van Gorgeous moisturiser.
Én als ik de hoofdprijs win, valt er nog een tweede prijs te winnen! Die houd ik voorlopig nog geheim...

Om dit pakket te kunnen winnen, hoef je slechts mij (lilkim8@gmail.com) in CC te zetten als je Sofie mailt. Uit die mailtjes zal ik, als ik één van de beste blogsters ben, een onschuldige hand (Lief) de winnaar(s) laten trekken.

Haast jullie met het sturen van de mailtjes, jullie hebben ongeveer twee weken. Het wedstrijdverloop ziet er volgens Sofie als volgt uit:
Naar gelang het aantal reacties zal de wedstrijd ongeveer een maand lopen: de eerste twee weken mogen de mensen mailtjes sturen naar Fashionata. Na die twee weken nemen wij de blogs die het meeste stemmen hebben eruit en zetten we ze op de site. Dan zijn er nog twee weken waarbij de lezeressen kunnen beslissen wie de leukste blog heeft. En deze winnares wordt dus door het publiek gekozen ( samen met de twee " eredames"). En normaal gezien wordt op maandag 11 mei ( de verjaardag van Fashionata) de winnares bekroond met de vele prijzen.

Thank you for voting!

Geen opmerkingen: