donderdag 26 maart 2009

Schoonheid = lijden

"Wie mooi wil zijn, moet lijden." Als vrouw weten we maar al te goed dat deze uitdrukking helemaal waar is. Stiletto's, gelnagels, brazilian waxes, plastische chirurgie, ...; de lijst van zaken die we doen om mooi te zijn, is eindeloos.

In samenspraak met de beheerster van Beautyreview heb ik besloten een reeks columns te schrijven over al dat "leed". Stiletto's mogen deze week de reeks aftrappen ;)

Om het voor de mannen ook interessant te maken, wil ik alvast verklappen dat ik binnen dit en een paar weken (zodra ik mijn moed heb verzameld) me ga laten waxen, à la brazilienne, olé (of beter: aaaaaah help). Uitgebreide column nog voor de zomer.

2 opmerkingen:

Joy zei

Hahaha, ja wat je al niet 'moet' doen voor een column he?

Ben benieuwd wanneer je gaat! De wax past i.i.g. prima binnen het thema. ;-) En troost je... ik ben je reeds meerdere malen voorgegaan en loop ook nog steeds vrolijk rond.

LilKim8 zei

Ik ook! Ben nog altijd moed aan het verzamelen, haha! Ik wil het heel graag doen, denk dat het iets wordt voor na mijn reis, jammer genoeg voor mijn vriend ;)