donderdag 19 maart 2009

Natural Handmade Beauty Products

Zoals ik al vaker heb verteld, ben ik helemaal in de ban van het zelf maken van natuurlijke schoonheidsproducten. Ook Serena van The Secret Garden heeft de microbe te pakken. In haar webshop verkoopt ze handgemaakte zeep, shampoobars, whipped body butter, scrubs, lippenbalsems, maskertjes en, deze wil ik graag, pure sheabutter. Alles wordt gemaakt in Serenas keuken en bestaat uit niets dan natuurlijke producten. Pure huidverwennerij!

Serena houdt ook een blog bij waar ze vertelt over haar persoonlijk leven, het maken van schoonheidsproducten en haar nieuwe producten. Je vindt er ook achtergrondinformatie over allerhande natuurlijke producten. Een aanrader voor de beautydoe-het-zelver!

5 opmerkingen:

Eef zei

inderdaad een hele leuke shop en blog!

lovetomakeup zei

Hahah wat een term de beauty doe het zelver, die moet ik onthouden :)

vivaglamx3 zei

Ja hele leuke blog en site, ik ga er binnenkort toch eens een bestelling plaatsen, niets dan goeds hoor ik over haar zelfgemaakte producten:)X

Nicky zei

Haar producten zijn superfijn! en ze is aardig :)

Shinydiamonds zei

Jah, ik wil ook bestellen, maar, ouders...

x, Shinydiamonds.webs.com