woensdag 18 maart 2009

Koken en smullen

Hoewel ik vroeger nog niet eens wist hoe je een aardappel moet koken, ben ik de laatste vijf jaar veranderd in een echte keukenprinses. Koken is een leuk tijdverdrijf geworden; ik kan er echt van genieten om in het weekend, onder het genot van een glaasje wijn (of twee, drie), een uur of twee te staan roeren in mijn potten. Mijn vriend is vooral gek op mijn ovenschotels en is gelukkig openminded genoeg om mijn nieuwe, soms gekke, creaties uit te proberen.

Dit weekend vroeg een vriendin me waar ik dan al die inspiratie op doe. Het antwoord is simpel: bij Smulweb. Daar vind je echt duizenden recepten, uit alle windrichtingen van de wereld, van voorgerecht over hoofdgerecht tot desserten en zelfs bijgerechten. Er is echt abnormaal veel te ontdekken, van gezonde gerechten tot de snelle hap. De recepten worden door de bezoekers van de site zelf toegevoegd. Dit is de ideale startpagina als je vernieuwing wil brengen in je keuken.

Sinds kort heb ik ook een nieuwe "receptensite" gevonden: Be in Shape. Eigenlijk is het een dieetsite die zijn producten via e-marketing promoot maar als je je inschrijft voor de nieuwsbrief ontvang je dagelijks een lekker recept (de reclame voor hun producten moet je er wel bijnemen).

Geen opmerkingen: