maandag 23 maart 2009

Gewonnen!

Het zag er naar uit dat dit een ontzettende kl*tedag ging worden met die regen en een financieel akkefietje met mijn werkgever (Vertrouw nooit Hollandse werkgevers. Of beter nog: ga er nooit voor werken!) maar Sofie van Fashionata heeft mijn dag goedgemaakt. Ze liet me nl. weten dat ik de Smooth Essence van L'Oréal twv. 23€ heb gewonnen, een crème die je haarpunten beschermt en met anti-kroeswerking. Ideaal voor mij! Dat is nog eens fijn nieuws op deze troosteloze maandagochtend.

4 opmerkingen:

missbeautylips zei

dat maakt je dag natuurlijk weer goed :d

LilKim8 zei

Idd, ik was op slag een stuk minder humeurig :)

lovetomakeup zei

Wat leuk voor je :)
Ik werk trouwens binnekort samen met Sofie, nog even geduld hebben.

LilKim8 zei

Spannend Evi, ben benieuwd! Nu ga ik je blog nog vaker checken hahaha.