maandag 30 maart 2009

Eyecandy

Ik vind het leuk om langs fashionblogs te surfen en naar plaatjes te kijken. Meestal doe ik dat als ik even koffiepauze neem op het werk en voor ik het weet, is er weer een uur voorbij. Zo ook op de blog van Facehunter; er staat nog niet ontzettend veel werk op maar wat er op staat, is echte eyecandy. Het fijne weet ik er niet van - er staat te weinig persoonlijke info bij - maar mijn gok is dat Facehunter met zijn fototoestel de straat optrekt en de plaatjes voor zijn blog zelf maakt. Het mag gezegd worden: hij doet dat goed. Jaja, dat is geen typefout: Facehunter is een man in de ban van fashion en met een oog voor mooie composities. Beoordel zelf maar op de foto hierboven. Ik vind echt alles aan deze foto mooi: het oud-roze bloesje, de zwarte rok, de elegante stap van het model, de blik in de camera, ...

En nu ga ik zwijgen en nog wat rondkijken :)

Geen opmerkingen: