dinsdag 10 maart 2009

Awarduitreiking

Welkom op de awarduitreiking van Kims blog!
Zoals jullie vorige week reeds konden lezen, heb ik een Unique&Chique Award ontvangen en vandaag mag ik deze award doorgeven aan andere verdienstelijke bloggers.

Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat het geen makkelijke klus was om tien bloggers te vinden die a) nog geen award hadden ontvangen en b) een award verdienen volgens mij. Ik heb daarom mijn shortlist gehalveerd maar de gelukkigen verdienen het wat mij betreft dubbel en dik - dat compenseert toch, niet? ;)

Laten we dan maar overgaan tot het gedeelte waar iedereen in spanning op zit te wachten: de uitreiking van de awards! *tromgeroffel*

In de categorie Beste Beautyblog deel ik twee awards uit. De eerste award gaat naar Lushious Beauty omdat zij een zeer verzorgde blog heeft met zeer uiteenlopende informatie. De tweede award gaat naar Fresh Face Daily voor hun blog met meer onbekende merken.

In de categorie Beste Fashionblog wil ik graag model en personal shopper Emma Gelaude in de bloemetjes zetten voor haar blog Emma*MyFashionBlog, een echte inspiratie voor fashionista's.

Last but not least wil ik ook nog twee awards uitreiken voor Beste Buitenlandse Blog/Best Foreign Blog. Als eerste gaat er een award naar Sea of Shoes, de engelstalige blog van de 16-jarige Jane die, net als ik, helemaal in de ban is van schoenen. De tweede award mag Xenia van Doe Deere mee naar huis nemen. Haar blog is een engelstalige FBL-blog met veel informatie over zichzelf, haar make-uplijn, make-uptutorials en nog véél meer.

Aan de gelukkigen, een dikke proficiat!
Al de rest, better luck next time :)

Geen opmerkingen: