donderdag 5 maart 2009

Award ontvangen

Kijk *wijst enthousiast naar boven*, deze heb ik gekregen van twee lieve dames: Serena van The Secret Garden en Evi van Lovetomakeup. Super toch! Ik krijg het er gewoon warm van ;) Het is dan wel geen Oscar maar ik vind het even leuk om te krijgen. Graag wil ik de dames bedanken om aan mij te denken. Daarnaast wil ik mijn lieve vriend, ouders, grootouders en broer bedanken om mij te steunen in al mijn gekke plannen en mij te aanvaarden zoals ik ben *gooit kusjes in het rond*

Oké, genoeg gezeverd :) Even de spelregels:
* Je moet de award showen op je blog - check.
* Je moet de award doorgeven aan tien bloggers die het volgens jou verdienen - dat is een werkje waar ik mij vanavond of morgen eens ga mee bezig houden.
Hou deze blog dus goed in de gaten als je wil weten aan wie ik de award doorgeef.

1 opmerking:

Zefa zei

Bedankt voor de complimentjes! Jij ook een dikke proficiat met de award! x