maandag 2 februari 2009

Nieuw beautyblog

Ik heb een nieuw Nederlands beautyblog ontdekt (moet eigenlijk het eerste Belgische beautyblog nog vinden): Girl loves Beauty. Eef, de beheerster, update het blog dagelijks, ook tijdens het weekend, en behandelt alle onderwerpen die met beauty te maken hebben. De blog is in januari gestart en bevat al meer dan vijftig artikels. De site ziet er netjes en verzorgd uit, net als het taalgebruik.

Wat ik wel jammer vind, is dat veel beautyblogs dezelfde merken bespreken zoals Everday Minerals, Lush, The Bodyshop, Eyeko & Manglaze. Eén van de dames schrijft er dan iets over en binnen de paar weken is zowat heel beautybloggend Nederland haar al gevolgd. Eef probeert dit gelukkig te doorbreken door ook catwalkbeelden te tonen en over topontwerpers te bloggen. Een veelbelovende blog om aan je dagelijks lijstje toe te voegen!
Edit: eind maart probeerde ik Eefs site te openen en kreeg de mededeling te lezen dat ze er mee ophoudt. Jammer voor ons maar ik respecteer haar beslissing.

3 opmerkingen:

Eef zei

Wat lief zeg, dit had ik nog niet eens gezien! :D

Loveoranges zei

En http://www.fashionata.be/ dan? Dat is Belgisch... Maar je hebt wel een punt dat er zeer weinig Belgische blogs zijn over beauty...

LilKim8 zei

@Loveoranges: die kende ik nog niet, bedankt voor de tip!