donderdag 26 februari 2009

Lovetomakeup

Een paar weken geleden kloeg ik dat er bijna geen Belgische beautyblogs te vinden zijn en kijk, een nieuwe FashionBeautyLifestyleblog werd geboren: Lovetomakeup (bron foto). De webmiss is de 21-jarige Evi uit het Vlaamse Westmalle die je vertelt over beauty, fashion en lifestyle en je daarnaast een kijkje gunt in haar leven.

De blog bestaat nog maar een kleine drie weken maar bevat al tientallen posts. Je vindt er superveel informatie over Evi zelf, over nieuwe en oude beautyartikelen, over fashion, lichaamsvormen en zelfs enkele recepten om van te watertanden (die kippenvleugels ga ik vrijdag zelf proberen ;)). Dit moet zo'n beetje de meest uitgebreide Belgische blog zijn die ik ken.

8 opmerkingen:

lovetomakeup zei

Omg kim, ik schrok me rot!
Open ik hier je site, zie ik op mijn eigen kop :)

Super lief van je, echt waar! Dankjewel voor al die lieve dingens die je zegt.

Er moeten meer belgische bloggers komen!

Liefs, evi

LilKim8 zei

Hahah Evi, dat was niet mijn bedoeling maar een post zonder foto vind ik ook zo leeg.

Graag gedaan hoor :)

The Secret Garden zei

handig een site met links naar andere blogs!! Ik vind Evi;s blog superleuk en ze heeft al heel veel bezoekers voor zo'n jonge site.

The Secret Garden zei

Kimmie ik heb je genoemd in mijn laatste artikeltje (heb het opgeslagen dus verschijnt morgen pas op mn blog) en daarin geef ik je ook een award omdat ik je blog superhandig vind en omdat je leuk schrijft! in dat artikel morgen staat wat de bedoeling is. x

LilKim8 zei

Serena, dat is superlief van je! Ik kom zeker kijken. Heb voor jou trouwens ook nog een verrassing één van de dagen, je (blog) staat op mijn planning ;) Nu alleen wat meer tijd vinden.

Evi's blog is idd super en het is idd verbazingwekkend hoe ze zo snel zo veel bezoekers heeft aangetrokken. Zelfs ik als marketeer sta er verbaasd bij te kijken :)

lovetomakeup zei

Jullie meiden doen me helemaal blozen :)

Kim je bent genomineerd voor een award, maar sleep je hem ook in de wacht :)

styleiseternal zei

I love haar blog! Lees hem elke dag :)
Ik begon me ook wat te ergeren aan het feit dat er niet veel Belgische fbl-sites of blogs zijn, maar zij maakt dit al helemaal goed :)

vivaglamx3 zei

Ja ze heeft idd een hele leuke blog:D
De enigste belgische die ik ken en meteen een hele leuk om te lezen!
Ze heeft me zelfs geînspireerd om er zelf eentje te beginnen:D
xX