maandag 16 februari 2009

Forever 21

Bij het lezen van de blog Sea of Shoes was ik Forever 21 al een paar keer tegengekomen. Jane draagt geregeld panty's of topjes van dit merk en nieuwsgierig als ik ben, ben ik de site eens een keertje gaan bezoeken.

De site is packed with fashion. Je vindt er echt álles: van topjes over broeken, rokjes, kleedjes tot panty's en schoenen. En het leuke van al: het is helemaal niet overdreven duur. Tel daarbij dat de dollar redelijk laag staat en je kan je kast vullen voor een kleine prijs! Of die van je partner, want voor mannen staat er ook een collectie op de site.

De site verzendt naar België en Nederland. En je hoeft gelukkig geen 21 te zijn om hier te mogen bestellen ;)

2 opmerkingen:

aisling zei

helaas zijn de verzendkosten wel belachelijk hoog en hoe meer je besteld hoe hoger de verzendkosten : (

lovetomakeup zei

Inderdaad de verzendkosten, zijn een domper op de pret. Maar toch weerhoud het me niet om te bestellen, mijn vingers jeuken al voor opnieuw te bestellen.